keskiviikko 11. tammikuuta 2017

Jussin harrastuksista

Minä en ole mikään suuri harrastaja persoona. En ole koskaan ollut. Minulle on riittänyt muutama mukava juttu silloin tällöin.


Rintamiestalossa asumista vois kutsua harrastukseksi. Aina on jotain laittamista ja korjattavaa. Talonmiehen hommat ovat mukavia. Vasara pysyy kädessä. Näpertely ja remontinkorjaaminen on hyvää vastapainoa työlle.


Musiikki on ollut tärkeää jo pikkupojasta lähtien. Ja nimenomaan rokki musiikki. Olen kitaraa soittanut rippikouluiästä lähtien. Nyt saan soitella Helevetin6 cover-orkesterissa. Soittelemme mm. Neil Youngia.


Olen kulunut aikanaan nuorten miesten RT-klubiin 10 vuotta. Nyt iän kartuttua olen kuulunut Old Tablers klubiin. Klubi toiminnasta on monilla negatiivinen kuva. Todellisuudessa se on ollut minulle tosi tärkeä tapa saada uusia tuttavuuksia oman elämänpiirin ulkopuolelta. Olen omaksunut, kehittynyt ja suvainnut paljon sellaisia asioita, joista en aiemmin ole tiennyt yhtään mitään. En ole kokenut kertaakaan yli 12 vuoden klubi-urani aikana suhmurointia, sisäpiiri kaupankäyntiä yms. mitä nyt yleensä kuvitellaan klubeista. Päin vastoin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti